2009. június 23., kedd

Elkezdésre váró munkák, s egy befejezett.


varrásra váró goblein kép








kötés



Van egy kész kis képem mutatóba, és jön a nagyobb aminek most fogok neki állni. Mire is készül az azt csak az égiek tudják, mivel több dolog van félbe, és én csak úgy érzem jól magam ha legalább 4-5 munkám van elkezdve. Persze ez azzal jár, hogy ugyanennyi cucc van elő a nappaliban a kezem ügyében..s jaj annak aki ezeket összekeveri. Mert hát én lusta vagyok a szekrényből elő szedni a kötést vagy a hímzést. Ők egy kosárban árválkodnak a nappaliban arra várva, hogy kézbe vegyem őket. Irigylem azokat akik egyet elkezdenek és be is fejezik egyszerre. Ez nálam max a gyöngy fűzésnél jön elő. Most is van félbe kötés, gobelin hímzés, és még a kiságyba is el kellene készülnie a paplan huzatoknak is. s egy madeirás anyag is vár, varrásra. Panti

s a kész goblein

3 megjegyzés:

  1. Gyönyörű az első kép, ami kivarrásra vár. Én is több mindenbe vagyok belekezdve, mint Te. Ezek szerint sikerült madeirás anyagot is venned?

    VálaszTörlés
  2. Köszi, Egy ilyen képet már egyszer kivarrtam nászajándéknak, és sikere is volt. Ezt most magamnak szeretném. Igen sikerült beszereznem madeirás anyagot, Kapuváron kaptam végül is. Ki gondolná, hogy közben kisvárosba könnyebb hozzá jutni egyes dolgokhoz.

    VálaszTörlés
  3. Hurrá 3x ! semmit nem csináltam a gépemmel és sikerül írnom. Szép lesz a nagy gobelin kép.

    VálaszTörlés