2009. június 21., vasárnap

Baldachin


Kis unokám első kiságyára vart textil kiegészítők nagyrészt elkészültek.-- /Kicsit lassabban megy a varrás még mindig a kezem végett, s nem számíthatok már jobbra, de ez van ezt kell szeretni. /-- Értem ezen a baldachin, fejvédő, zsebes tároló. Huzatot is varrtam a matracra. Jó kis Nils Holgersonos anyagból. A Szett még tartalmaz majd egy ágynemű huzatot is ebből a macis anyagból, csak keveset vettem és még most van postán. De a baldachin szett elnyerte el a család tetszését. Mindjárt kijelentette a 3 lányom is, hogy ilyet nekik is varrjak ha kisbabájuk lesz. Csendesen jegyzem meg még egy kicsit várjanak.

A picur most a fiaméknál érkezik, Juli elejére várjuk, ha csak nem önállósítja magát és előbb óhajt a napfényre jönni.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon szép! Olyan melegséget árasztó a színvilága, én biztos nyugodtan tudnék ilyen környezetben növögetni:o)

    VálaszTörlés
  2. Édes ez a macis anyag! Nézegetheti majd a babuci.Jó egészséget a kismamának és babyjének!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a nevükben is.
    Elég soká találtam rá erre az anyagra, sokáig keresgéltem, de végül is megérte várni.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon nagyon szép lett! Jó helye lesz benne a picinek...

    VálaszTörlés
  5. Hú, akkor most nagy izgalomban lehettek. Sok boldogságot a kicsihez! Szerencsés gyerek, rögtön ilyen szép kuckóba kerül és továbbra is számíthat a nagyi kreativitására :)

    VálaszTörlés