2009. július 18., szombat

Nekem semmi sem jó?


Azt veszem észre, hogy nekem már semmi sem jó mikor az időjárásról van szó. Jó ez így azért nem teljesen igaz, mivel az igazi tavaszi idő a kedvencem. De ez ami most van ez már nekem sok. Az elmúlt napok kánikulája, 30-35C° kikészített bennünket alaposan. Az orrunkat sem dugtuk szinte ki, már aki megtehette. Mert hát dolgozni azt kell. S a párom sofőr, hát nem irigyeltem az ablak mögött ülni egész nap. Főzni szinte fölösleges volt, mivel, úgyis a kutya ette meg, most még ő is csak nyammogva. Csak a víz csordogált mindenkinek a torkán. Még én is megittam a napi 2 liter folyadékot, én aki máskor alig iszom valamit. Tudom nem egészséges, de hát nem kívánom.
Viszont kimenni már már élet veszélynek tűnt ide bentről. Nem is akarta senki felvállalni a kinti munkákat. Még a medence is árválkodott az udvaron, az is nehezére esett az embernek, hogy leszedje a tetejét. A lakás besötétítve, s még így is forróság. Huzatot lehetetlen csinálni, mivel még csak szellő sem volt, nem szél. Este mikor felfrissült az idő akkor megjelentek a szúnyog barátaink, s erőteljesen kóstolgattak bennünk, így éjjel meg vakarodhattunk. Kenni tiszta fölösleg magunkat szúnyog ellen, mivel szerintem már immúnisak a szúnyogok ezekre a szerekre.




Bezzeg ma!!!!!!!!! Ma viszont végre felfrissült a levegő, de az örömünk csak 1-2 órát tartott, mivel jött a vihar, s a lehűlés, s 15C° mutat a hőmérő július közepén, kora délután. Szóval ugyanúgy ülünk a lakásban, kimenni nincs kedve senkinek a locsogó esőben. Szenvedünk idebent nyár közepén. Na jó ez legalább alkalmas egy kis varrogatásra. s blog olvasásra, mivel az elmúlt héten hanyagoltam, egyrészt gyönyörködtem az unokámban, ki szintén megszenvedte ezt a forróságot. Másrészt az energiám tartalékon volt a napokban.


Panti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése