2009. április 17., péntek

Goblein







Anyák napja még pár hét, de elkészült az ajándékom. Anyukám, vallásos, asszony és szívesen gyűjtögeti az angyalokat is. Húsvétkor itt vendégeskedett, nálunk, én meg amilyen szenilis vagyok újabban elfelejtettem elrakni a készülő képet. Kérdezte, is hogy hová teszem, kié lesz, hát még nem tudom volt a válasz, csak úgy varrtam. Egy biztos nagyon fog örülni, neki, mivel látszott rajt, hogy elnyerte a tetszését. Értékeli a munkámat, persze egy csokor kerti virág is kijár. Bár tulipán már nem biztos, hogy lesz, nagyon gyorsan nyílnak sorban a virágjaim. Mára késői tulipánok is kezdenek nyílni. Na sebaj akkor varrok neki, láttam egy jó kis tulipán mintát.



Kinyílt a tulipánfám is, gyönyörű mikor virágzik. Kár, hogy csak rövid ideig élvezhetem a szépségét.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a gobleinek és a pulcsik is.
    Ezek mind nagy lélegzetvételű munkák, és értékesek.
    A tulipánfa gyönyörű, nekem nem maradt meg, de nem adom fel fogok még próbálkozni vele.

    VálaszTörlés
  2. Az én fám már majd 20 éves, Az ősszel ültettem sárgát is, ő még nem mutatta meg magát. Mikor ezt a fát ültettem azt mondták, hogy legalább 20 cm-rel szélesebb gödröt ássak mint a győkere, egy kis fűrészpor, és heti 1 kanna víz. virágzás után minden évben formázom, az alsó hajtásokat ki is vágom. Sok sikert egy szép kisfához.

    Gobleinezni imádok. Kötni is szeretek, bár kevesebbet kötök mostanában, viszont ezek a pulóverek nem jönnek szembe az utcán.

    VálaszTörlés
  3. Köszi a tanácsot az ültetéshez.

    Azt én is útálom ha valami szembe jön velem, és
    rajtam is olyan van.
    Na azért teszek róla hogy nehogy már........

    VálaszTörlés
  4. Ma vettem egy tulipánfát, bízom benne hogy megmarad.
    Azt mondták a savanyú földet szereti.
    Bibor vörös virágja van, de már kezdi hullatni.
    Remélem örülhetek neki sokáig.

    VálaszTörlés
  5. Akkor drukkolok, hogy összejöjjön. Ezért is kell a fűrészpor, ja és télen takard a tővét fűrészporral. Az jó savanyító és a fagy ellen is véd, míg kicsi a fa. Sok sikert.

    VálaszTörlés
  6. Igen ezt is kérdeztem, a fűrészpor és a mulcs
    az apró fakéreg törek is jó neki.
    Köszi a jókívánságot.

    VálaszTörlés